Monday, March 16, 2009

Uji Cekap '09








K.U kepenatan,Bdur senyum busuk

gambar-gambar uji cekap '09.akhirnya ada juga perkara yang mahu dipostkan.setelah 3hari duduk di ulu yam bharu terdapat banyak perkara yang berlaku.ana sebagai orang yang sepatutnya menjaga keselamatan mungkin tidak dapat menjaga keselamatan dengan berapa baik,minta maap kepda tuan pengarah.sebelum pergi sudah terdapat pelajar yang mengadu sakit.
hari pertama ana sudah membuat kesilapan dalam membuat pagar rohani dan juga fizikal.aduh2 masalah2 tetapi setelah dibuat semula pagar dapat diperbaiki.
hari kedua sewaktu menjaga checkpoint ke4 bersama nik iaitu "resepi kehidupan",haha.sunggu menyeronokkan. selepas pulang jungle trekking ada pelajar yang mengadu kesakitan.terpaksa membawa mereka ke "wad sakit".pada malam itu terdapat pelajar yang sejuk perlu
dicairkan mereka semula.
pagi hari ketiga lagi ramai yang sakit.disebabkan mungkin tidak mahu senaman lasak ada yang mengadu sakit kepala,sejuk dan juga cramp tetapi ust shahrul mengatakan kita perlu bersedia untuk apa sahaja,maka terpaksa merawat mereka juga.

cerita tidakla banyak hanya hendak tulis sahaja.antara cerita yang agak kelakar ialah apabila terasa hendak buang air kecil di pagi hari kedua terdengar peserta banat yang patuh,haha.sbb ade ajk bnt tnye "SEMANGAT KE TIDAK .peserta bnt dgn smgtnyer mjwb "SEMANGAT".hahaha.perkhemahan kali ni xde la trse nk dnda2 bdak walau dorg slh xmcm kem asas 08.haha.mungkin sbb bukan ajk displin gn org ckp kslmtn kne baek2 nnt bdak tkt.hahaha.tp ttap ade cerita lwk an bese ar.nik tarek bdak,haha.lek2 nik."mne ade ana xtdor luar la,mne ade."tmpr gak kang.haha..

3 comments:

ijalceritera said...

haha , baru ku perasan. rambutKU sudah tumbuh. senyum kerang busuk x memberi apa2 makna.hehe;p.Hadi , mne gambar kamu ?? Saya mahu tonton gambar kamu!!

MuhammadS-3x said...

salam bro,
pengarah da baca da artikel ni...
jemput la komen kt pngarah pnye blog...

salam pnutup...

-.rashid.- said...

mmg la da tumbuh!, ko igt aku zidane ke?